Dyrektor Gminnego Ośrodka Kultury, Sportu i Rekreacji w Trąbkach Wielkich

ogłasza nabór na zastępstwo Głównego Księgowego

w Gminnym Ośrodku Kultury, Sportu i Rekreacji w Trąbkach Wielkich

 

I. Nazwa i adres jednostki:

Gminny Ośrodek Kultury, Sportu i Rekreacji w Trąbkach Wielkich

ul. Sportowa 4

83-034 Trąbki Wielkie, tel. 58 6828360

II. Określenie stanowiska:

Główny księgowy 3/4 etatu – od 1 lipca 2016 roku

III. Wymagania niezbędne:

Osoba ubiegająca się o stanowisko Głównego Księgowego powinna spełniać następujące niezbędne wymagania zgodnie z art. 54 ust. 2 ustawy o finansach publicznych (Dz. U. z 2013        r. poz. 885 ze zmianami):

1) posiadać obywatelstwo polskie,

2) mieć pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,

3) nie być prawomocnie skazana za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe, a także za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego,

4) posiadać nieposzlakowaną opinię,

5) posiadać stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku głównego księgowego,

6) spełniać jeden z poniższych warunków:

a) mieć ukończone ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe i posiada co najmniej 3-letnią praktykę w księgowości,

b) mieć ukończoną średnią, policealną lub pomaturalną szkołę ekonomiczną i posiadać co najmniej 6-letnią praktykę w księgowości,

c) być wpisaną do rejestru biegłych rewidentów na podstawie odrębnych przepisów,

d) posiadać certyfikat księgowy uprawniający do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych, wydany na podstawie odrębnych przepisów.

IV. Wymagania dodatkowe:

1) doświadczenie zawodowe w księgowości,

2) biegła znajomość gospodarki finansowej instytucji kultury, dyscypliny finansów publicznych, planu kont, a w szczególności przepisów prawa: ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o finansach publicznych, ustawy o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej, ustawy o zamówieniach publicznych, kodeksu pracy, kodeksu postępowania administracyjnego oraz innych przepisów prawnych dotyczących funkcjonowania samorządowej instytucji kultury,

3) znajomość przepisów z zakresu ubezpieczeń społecznych i prawa podatkowego,

4) znajomość zagadnień z zakresu pozyskiwania i rozliczania pozabudżetowych środków finansowych,

5) zaawansowana umiejętność obsługi komputera, znajomość programów finansowo-księgowych,

6) umiejętność sporządzania analiz danych statystycznych, tworzenia prognoz, zestawień, planów w oparciu o materiały źródłowe i przewidywane założenia,

7) samodzielność, kreatywność, sumienność, rzetelność, umiejętność sprawnego podejmowania decyzji, komunikatywność i umiejętność pracy w zespole.

V. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:

1) Prowadzenie całości spraw związanych z rachunkowością Gminnego Ośrodka Kultury, Sportu i Rekreacji w Trąbkach Wielkich zgodnie z obowiązującymi przepisami.

2) Wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi z rachunku instytucji kultury.

3) Dokonywanie wstępnej kontroli zgodności: operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym instytucji kultury oraz kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych.

4) Sporządzanie niezbędnych dla bieżącego zarządzania przez dyrektora instytucji kultury sprawozdań miesięcznych z realizacji planu finansowego.

5) Przygotowywanie projektów budżetu instytucji kultury oraz harmonogramu wydatków.

6) Sporządzanie planu finansowego i sprawozdań z jego wykonania oraz bieżące dokonywanie korekt.

7) Sporządzanie bilansu, prowadzenie sprawozdawczości budżetowej i podatkowej instytucji.

8) Prowadzenie i nadzór nad prawidłowością naliczania wynagrodzeń i pochodnych, zaliczek podatkowych, składek, potrąceń oraz terminowego ich przekazywania.

9) Opracowanie projektów dokumentów regulujących organizację rachunkowości w instytucjach kultury.

10) Obsługa programów komputerowych finansowych – w tym m.in. sporządzanie, rozliczanie i przesyłanie drogą elektroniczną dokumentacji ZUS, obsługa programu PŁATNIK.

11) Sporządzanie sprawozdań finansowych do ZUS, US i Głównego Urzędu Statystycznego oraz innych sprawozdań wymaganych odrębnymi przepisami.

12) Nadzorowanie i realizacja umów cywilnoprawnych i prowadzenie ich obsługi księgowej.

13) Należyte przechowywanie i zabezpieczanie dokumentów finansowo-księgowych.

14) Prowadzenie ewidencji księgowej wyposażenia, sprzętu oraz innych wartości rzeczowych nie stanowiących środków trwałych ich umorzenia zgodnie z obowiązującymi przepisami.

15) Tworzenie planu kont, instrukcji obiegu dokumentów, instrukcji inwentaryzacji i innych zarządzeń wewnętrznych regulujących funkcjonowanie gospodarki finansowej instytucji kultury.

16) Wykonywanie czynności administracyjnych oraz innych nie wymienionych wyżej zadań, które z mocy prawa lub przepisów wewnętrznych wydanych przez dyrektora jednostki należą do kompetencji głównego księgowego.

VI. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku

Praca wykonywana w niepełnym wymiarze czasu pracy – 3/4 etatu. Stanowisko pracy usytuowane w siedzibie Gminnego Ośrodka Kultury, Sportu i Rekreacji w Trąbkach Wielkich. Miejsce pracy w budynku nie jest dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych (brak windy i podjazdu). Stanowisko pracy jest związane z pracą przy komputerze.

Planowany termin zatrudnienia – 1 lipca 2016 roku

VII. Wymagane dokumenty:

·         list motywacyjny,

·         życiorys (CV),

·         kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,

·         kserokopie dokumentów poświadczających staż pracy (świadectw pracy, zaświadczeń),

·         kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie,

·         kserokopie dokumentów poświadczających kwalifikacje i umiejętności,

·         oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni  praw publicznych,

·         oświadczenie o niekaralności za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów, za przestępstwo skarbowe, a także za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego (w przypadku zatrudnienia należy przedłożyć zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego),

·         oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na w/w stanowisku,

·         oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego lub kserokopia dowodu osobistego,

·         oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru zgodnie z ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 o ochronie danych osobowych (Dz.U. 2015 r., poz. 2135 ze zmianami).

 

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać bezpośrednio w Gminnym Ośrodku Kultury, Sportu i Rekreacji w Trąbkach Wielkich lub przesłać pocztą na adres:

Gminny Ośrodek Kultury, Sportu i Rekreacji

ul. Sportowa 4,

83-034 Trąbki Wielkie

z dopiskiem „Nabór na zastępstwo Głównego Księgowego”

- w terminie do 21 czerwca 2016 r. do godziny 16:00.

Aplikacje, które wpłyną do Gminnego Ośrodka Kultury, Sportu i Rekreacji po w/w terminie nie będą rozpatrywane.

 

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na tablicy informacyjnej w siedzibie GOKSiR Trąbki Wielkie, na stronie internetowej GOKSiR Trąbki Wielkie (www.goksir-trabkiwielkie.pl) oraz na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej GOKSiR.

 

Dyrektor GOKSiR zastrzega sobie prawo odwołania postępowania rekrutacyjnego w każdym czasie, bez podania przyczyny.

 

Dyrektor GOKSiR w Trąbkach Wielkich

Leszek Orczykowski

 

 


Wstecz